×
Om je de juiste producten aan te kunnen bieden willen we graag van je weten hoeveel medewerkers er in dienst zijn.

Zaurus gecertificeerd voor de ISO 9001 kwaliteitsnorm

Ter aanvulling op de managementsystemen voor informatiebeveiliging en privacy (ISO 27001, NEN 7510 en ISO 27701) , heeft Zaurus het afgelopen jaar gewerkt aan het opzetten van een managementsysteem voor kwaliteit (ISO 9001). Eind januari vond de audit op de ISO 9001 plaats en vandaag mochten we officieel het certificaat in ontvangst nemen van onze certiferende instelling BSI. 

Waarom deze norm?

De ISO 9001 is van belang voor vrijwel iedere sector. Het is een norm die het kwaliteitsmanagementsysteem van de organisatie toetst. Uit dit systeem moet blijken dat de organisatie goed in kaart heeft in hoeverre producten of diensten voldoen aan de behoeften, eisen en wensen van klanten en andere stakeholders en of er solide processen zijn om de kwaliteit continu te blijven verbeteren.

Een goed kwaliteitsmanagementsysteem zoals de onze verhoogt de klanttevredenheid en zorgt dat de kwaliteit van onze producten en diensten duidelijk, meetbaar en controleerbaar is. Het behelst onder meer de diverse rollen en verantwoordelijkheden, klachtprocessen, incidentprocessen, klanttevredenheidsonderzoeken, continue verbetering, het vastleggen van processen, eisen en acceptatiecriteria en directiebeoordelingen.

De ISO 9001 is een mooie en logische toevoeging aan de reeds behaalde certificaten en laat zien dat Zaurus de onderwerpen informatiebeveiliging, privacy en kwaliteit zeer serieus neemt en dat deze onderwerpen continu de aandacht verdienen.

Kwaliteit bij Zaurus

Onze CISO en kwaliteitsfunctionaris Michelle Spit heeft ruime ervaring met de ISO 9001 norm en met kwaliteitsbeheer in brede zin. Mede dankzij deze ervaring had ze onze processen in no-time in kaart en verliepen de voorbereiding en de uiteindelijke audits zeer soepel en voorspoedig.

kwaliteitsfunctionaris-ciso-michelle-spit“Kwaliteit speelt binnen Zaurus een zeer belangrijke rol. Het continue verbeteren van onze producten en diensten is hierbij het uitgangspunt.

Binnen Zaurus werken we volgens het motto “Elke dag een stukje beter”, wat betekent dat we elke dag leerpunten hebben, waar we stil bij staan en die we meenemen om de klanttevredenheid (intern en extern) te verbeteren.

We doen dit uiteraard niet alleen, maar werken hierbij nauw samen met onze belanghebbenden en luisteren goed naar de feedback die zij met ons delen.”

Michelle Spit
Kwaliteitsfunctionaris en CISO, Zaurus

Meer weten?

Onze certificeringen tonen aan dat belanghebbenden op de professionele product- en dienstverlening van Zaurus kunnen bouwen.  

Overweegt jouw organisatie om onze digitale spreekkamers of een van onze digitale assistenten in te zetten en heb je vragen over hoe Zaurus omgaat met kwaliteitsmanagement? Contacteer ons gerust, we vertellen je graag meer!

Contacteer ons